Ruilen & Retourneren

Ruilen

Kunnen items geruild worden?
Het is bij Tryna helaas niet mogelijk om items om te ruilen. Mocht je toch een andere item willen dan kan je het ongewenste item retourneren. In de tussentijd kun je het juiste item opnieuw bestellen in onze webshop.

Retourneren

Retourvoorwaarden Tryna


Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je online aankoop, dan kun je de items retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Binnen deze termijn mag je dus het artikel bekijken, beoordelen en passen zoals je ook in een winkel doet. 

De items dienen onbeschadigd en ongedragen te worden geretourneerd met de labels nog bevestigd. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij jou aansprakelijk stellen. Hier kunnen extra kosten aan verbonden zitten. 

De retourkosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. De verantwoordelijkheid van het per post te retourneren product ligt bij de afzender. De kosten voor een standaardpakket bij PostNL vanuit Nederland zijn ca. €6,95. We adviseren sterk om jouw retourpakket aangetekend te versturen voor €8,60.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Tryna niet aansprakelijk is voor het beschadigen en/of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom bij het postkantoor altijd om een verzendbewijs! Let op: bewaar deze totdat de refund van jouw retouritems correct verwerkt is. Dit is namelijk jouw bewijs van retournering.



Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?

Per pakketpost
Je kunt je bestelling per pakketpost aan ons retourneren. Voor een snelle en correcte afhandeling, is het belangrijk dat je gebruik maakt van het retourformulier dat je in ‘Jouw order is ingepakt’ mail als bijlage hebt ontvangen of je kunt hem hier downloaden. Deze mag je compleet invullen, uitprinten en toevoegen aan jouw retourpakket. Dan is het pakket klaar voor verzending! Let op: retourkosten zijn voor eigen rekening.

Terugbetaling
Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, ontvang je per mail een retourbevestiging en een credit-nota.  Op het moment dat jij deze mail krijgt, ontvang je binnen maximaal 5 werkdagen het bedrag terug voor de geretourneerde items. Terugbetaling vindt plaats via dezelfde betaalmethode als waarmee je je bestelling betaalde.

Wat moet ik doen als mijn terugbetaling niet is verwerkt?
Dit is uiteraard heel vervelend! Als je na uiterlijk 5 werkdagen na ontvangst van de retourbevestiging nog geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@tryna.nl.

Ik kom niet verder met betalen
Als je vastloopt bij het betalen dan kan je het volgende doen: een andere betaalwijze of browser gebruiken, wifiverbinding veranderen en checken of jouw gekozen bank geen storing heeft op dat moment.



Retour adress

Tryna

Avenue Carnisse 212,

2993MK, Barendrecht.

Netherlands.


.